Saturday 10 November 2012

Berjalan sebagai "pemandu"

assalammualaikum.. yuhhhuuuu . saja gatal nk update entry yang syok - syok sendiri nie..
HAHA ! mentang - mentang lar aku nie dh boleh nak memandu . asyik nak berjalan jer keje nye . memang tak de keje . cuti sem memang aku suke habiskan masa dengan keluarga . memang Universiti aku bagi cuti tahun untuk aku balik rumah . HAHA ! tiap2 hari aku rasa nak balik . padahal jauh bak angg ! nasib lah aku jadi anak perantauan.. belum ape - ape dah merantau . yela... xkan nak tunggu kahwin baru nak merantau kan.. HAHA ! (gatal) . 

Bak kata abah . masa belajar nie, kalau dapat tempat lagi jauh. lagi bagus ! aah abah . memang bagus sangat . sebab habiskan duit abah untuk membeli tiket pergi dan balik . HAHA ! dah lar anak abah sorang nie suke balik rumah . uwaaaaaaaaa :( lama - lama abah boleh botak . nasib baik abah tak mengalami keguguran rambut :) 

Ain . ain . ain . hang dah salah tajuk . tukar balik topik buleh kot noh ? HAHA ! yela . aku tukar balik . aah . memang aku suke jalan . tapi lain macam bile abah tak ikut . dan hanya kami jer yang berjalan , redah jela . lagi pun memang keluar jer rumah dah lewat pun . kedai - kedai dah bagi hint nak tutup kedai . HAHA ! nasib lah kau jahh .
bajet propa kejap ! sempat lagi . padahal keluar rumah lambat dah :) (tudung syiria menjadi tudung rasmi bila cuti sem. sebab malas nk gosok tudung :)



adik bongsu yang penuh kerenah ! ^_^

menunggu umi mengurut . HAHA ! 
kesayangan aku . tak cukup lagi 4 orang :)
( fokus dekat kakak belakang tu yang duk sibuk nak kemas kedai.nak tutup dah katanya) HAHA !
terpaksa dan dipaksa

sakan kak ayundaibtisam. oii.. membeli :)
                                             
suka sangat bergambar . untung bergambar tak kena bayar :)
                                                                   
tahu lar bawak kereta dik nonnn oii . kunci sentiasa kat tangan (kepoh sungguh) HAHA !
                                                           
moh kita balik.. (bajet propa je kan) HAHA ! 
                                                               
haaaa . bile dh cover - cover cun ambik gambar . umi pun dah tak larat nak tengok kedai dah banyak tutup . balik lar jawab nya ! ^_^  yeahh . gembira sangat . bebas kemana sahaja bila menjadi pemandu . dan bukan penumpang :)

                               
                                                                                         Lots of love ! Ain <3





2 comments:

  1. hamboiii .. untunglaa dah ada lesen :)

    ReplyDelete
  2. haaaa ! sangat untung kan . so . awak cepat2 lar habiskan lesen awak 2 yer . wish u luck beb !

    ReplyDelete