Wednesday 11 July 2012

first Update :)

taraaaaaaaaa ~ sekian lama blog aku yang dulu habis berhabuk dan bersawang , sampai aku rasa tak tahu nak bersihkan macam mana .. then sekarang aku dah buat blog baru .. actually , aku nak giatkan diri dalam ber-blogging ni bukan lah nak jadi seorang yang femesss ke ape .... cuma aku rasa ini satu medium untuk ain berkongsi cerita aku dengan anda - anda sekalian . Dan aku rasa bila ada blog baru ni senang laa sikit adik-adik aku nak stalk aktiviti seharian aku di Sintokyo ni kannn .. HAHA .. :p ..

Actually aku baru je habis final exam dan sekarang dah berada di rumah  .... HOME SWEET HOME  ..syukur Alhamdulillah sebab dipermudahkan segalanya even aku tak berapa nak sihatt plus demam plus angkara gigi yang tinggal sebatang dua je ni .. HAHA .. *Tak pe ,    umiiii cakap demam dapat hapus dosa-dosa kecil .. -,-

Okey lahh mata pon dah ngantok , mulut pon dah menguap ...

so , i want to sleep .... sebab esok nak tukar shift dengan adik untuk memasak .... aishhh , tak sabar nihh , rindu dekat kuali dan dapur .. HAHA ...


No comments:

Post a Comment