Sunday, 3 February 2013

Layang - layang *melayang adik - beradik*

assalammualaikum.. hola holi . cewahh . berhola holi pulak kan . hepy semacam jer nk update hari nie . cuti sem kali nie, macam2 yang aku buat.. yang aku excited gile nk tulis nie.. pasal layang - layang . mmg aku nie bukan budak pandai nak tentukan angin , yang aku tahu . pokok bergoyang tu menandakan ada angin sekitar tu . HAHA . sekitar x menahan :) aku suke tengok dorang jer main layang - layang . nk cube main . tapi asyik turun balik jer benda alah tu . wat malu sungguh kan? aku cube sekali . lepas tu xnak cube dah . nie lar namanya orang yang senang putus asa . HAHA ! bukan . sebenarnya . aku xlarat nak mendongak dagu ke atas . *bnyak sangat alasan*..
kat tempat yang aku bawa adik - adik aku tu Dataran satu Malaysia . memang kat situ kebanyakkan yang datang untuk main layang - layang . ada yang datang dengan niat nak bersiar - siar . best memang best . tp tempat tu sedang naik taraf . kalau niat nk pergi melancong . baik jangan pergi dulu . tunggu siap sepenuhnya ye :) HAHA .





adik kesayangan hamba :) menunggu layang - layang . 




ok . amir dan kak shu standby nak naikkan layang - layang . 



adik excited tengok layang - layang naik keatas :)




yang nie adik kesayangan jugak . al maklum lar . ramai adik kan . *aku xtahu motif dia buat gaya nie :) HAHA . 



aku dah sama besar dengan kak shu dh rase *perasan jap* (abaikan orang buta tu) HAHA !


HAHA ! adik ambik gambar . sampai hati budak bertuah tu crop gambar kakak die :) *aku sebok dengan gambar jer*


yeah ! akhirnya dua layang - layang kami dapat dilayangkan :) 


layang - layang kami . 



para pengunjung ! bapak - bapak . ibu - ibu semuanya *versi inul .



adik dah letih . pasir pn boleh jadi :)



*adik dengan muka toyer nye


walaupun adik masam . kak ain tetap syg :) 


kak shu cakap : "layang - layang dah nak tutup kedai" :) 

rugilah ayundaibtisam  xikut.. HAHA ! lepas nie , xtahu nak main ape pulak untuk memenuhi cuti sem yang hanya tinggal berape minggu jer lagi . pasti akan merindui kalian adik - adik ku . syg mereka lebih dari segalanya *sedih* 

                                                                                             Lots of love ! ain <3

6 comments:

  1. dah follow.. would u follow me back? :) tq

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. eh . xlar :) memang dorang tambak .

      Delete
  3. bagusnya dapat main layang layang, lama dah tak tengok orang terbangkan layang-layang,

    ReplyDelete